Kezdőlap Magunkról Partnereink Versenyzőink Katalógusok Terméktesztek Regisztráció Belépés

Superpole

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj akcióinkról és újdonságainkról!
Webshop ›

Üzletszabályzat

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége

Hétköznapokon, 10—15 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére. Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

Az Superpole internetes üzletben történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül.

Az Superpole internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

Az Superpole internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

Az Superpole internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztráviós folyamat elvégzésére.

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

Az Superpole internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

Az Superpole internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megkadályozza az Superpole internetes üzlet akadálytalan mőködését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

Az Superpole internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás az Superpole internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Az Superpole internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát az Superpole internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és Superpole internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az Superpole internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az Superpole internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

Az Superpole internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Kiszállítás, áruátvétel, fizetés

Szállítási határidők
Azokat a rendeléseket, melyek készlete azonnal rendelkezésünkre áll azt az adott nap 13:00 óra után rögtön csomagoljuk, és a következő munkanapon ki is szállítjuk
Szabad kosaras termékek
A rendeléseket legtöbb esetben 2-10 munkanapos szállítási határidővel tudjuk küldeni. A rendszer leggyorsabb működése esetén ez 48 órán belüli kézbesítést jelent, ezt csak az akadályozhatja, ha valamely külföldi beszállítónk raktárából történik vagy a termék sérült, vagy hiányos, és emiatt kell pótoljuk más forrásból.
Piros kosaras termékek
Beszerzésre szoruló tétel(eke)t tartalmazó rendeléseket általában 1-1,5 hetes átfutással tudjuk teljesíteni a beszerzéseink jellegéből adódóan. Csúszás abban az esetben lehetséges, ha az adott termék forgalmazója sem tud küldeni nekünk a kiválasztott termékből. Ebben az esetben sajnos meg kell várjuk a következő beérkezést, vagy lehetőséged van természetesen a rendelés módosítására a gyorsabb kézbesítés érdekében! Jelenleg nincs lehetőségünk – bár a feltételek a mi oldalunkon adottak – naprakész készlet-információt kapni minden forgalmazótól, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon egy ideig olyan termék is „fent marad”, ami már nem szerezhető be a forgalmazótól. Ezek megrendelése után a forgalmazó jelzése után a „Megszűnt” feliratot tüntetjük fel, és azonnal levesszük a kínálatból.

A Piros kosaras termékek árai - tekintettel az új beszerzésre - jelenősen megváltozhatnak. Ez esetben fenntartjuk a jogot, hogy jelentős drágulás esetén a rendelésben érintett termék árát módosítsuk. Ez főleg több hetes/hónapos átfutás esetén fordul elő, akkor sem gyakran.
Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár tartására, így az esetek döntő többségében ilyenkor is átvállaljuk az áremeléskor megjelenő árkülönbözetet! Ha a megemelt ár számodra nem fogadható el, természetesen törölni tudjuk a tételt.

Amennyiben a megszűnt termék helyett mást ajánlunk, abban az esetben az új termék ára az irányadó.

Szállítási feltételek
A honlapunkon megrendelt termékeket belföldre és külföldre egyaránt futárcégek szállítják ki. Elérhetőségüket továbbítjuk a csomag feladását követően, így a szállítás napján egyeztetni tudsz velük az átvétellel kapcsolatban. Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, belföldön távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat. Amennyiben rendelésében „piros” és „zöld” kosaras termékek is vannak, ez alapértelmezés szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor kerül kiszállításra. Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szükséged van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni email-ben vagy telefonon. Számolnod kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan. Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheted” a korábbi rendeléshez. Ez egyben azt is jelenti, ha van egy jóval régebbi rendelésed, akkor is hozzárendeli ahhoz, ezért ha a friss rendelés szállítását külön kéred, akkor mindenképp jelezned kell szándékodat felénk!!

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség az Superpole internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

Átvétel
Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

Fizetés
Rendszerünkben az alábbi fizetési módok közül választhatsz

  • Utánvétes fizetés : Készpénzben történő fizetés a csomag átvételekor. (Forintban, és csak Magyarország területén)
  • Előreutalás : Előre egyeztetve lehetőség van a végösszeg átutalására is, ehhez kérjük kérd a banki adatainkat Ügyfélszolgálatunkon! Bármely EU országba.
  • Számlázás:  M.I.S. Plus s.r.o. szlovákiai bejegyzésű
    cég mint a webáruház üzemeltetője állítja ki forintban, 20%-os áfa tartalommal és küldi meg a megrendelt áruval együtt a vevő részére.
  • Nettó számla: EU-s adószámmal rendelkező céges vásárlók részére, nettó összegű számlát állítunk ki amennyiben azt a megrendeléskor előre jelzik felénk.

 

Szállítási díjak

Belföldi szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

  • 0 - 99.990 Forintos teljes összeghatár alatt: min.: 1800 Ft
  • 100.000 Forint felet 2400 - 3800 Ft
  • Thor, Icon és Kerékpárokra egyedi díjszabások vonatkoznak!

Figyelem, ha a rendelési összeg nem haladja meg a 3.000 forintot, csomagolási dijként 500 forintot számitunk fel!

Külföldi szállítási díjak kalkulásához szükségünk van a megrendelt termékek listájára, hogy futárcég díjszabása szerint várható szállítási díjat számíthassunk. Ez a díj függ a csomag tömegétől és a célországtól is. Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődj e-mailben Ügyfélszolgálatunkon!

Személyes átvételre jelenleg nem tudunk lehetőséget biztosítani a raktár adottságaiból és adminisztratív okokból fakadóan, de igyekszünk a szállítási díjakat olyan alacsonyan tartani, hogy kényelmes és gazdaságos megoldás legyen a házhozszállítás!


Partner Üzletünk: BrinGáspár kerékpár bolt 1034 Budapest, Pacsirtamező utca 38. Nyitva tartás: H -P : 10-18-ig, Szo.: 10 - 13-ig

Telefon: 06 1 240-6296

 

 

Termékek személyes visszavételének/cseréjének helye (egyben kifizető hely is) de előtte mindenféleképpen egyeztetést kérünk az ügyfél részéről, hogy mikor szeretné megejteni. 

A megrendelt termékek személyes átvétele itt megoldható, egyeztetés után!

Kerékpár kiszállítás

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot. A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok garanciális utánállítását 50-100km megtétele után a budapesti Ridebike üzletek díjmentesen elvégzik, telefonos időpont egyeztetés után

A vásárlástól való elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

A vevő a termék átvételét követő nyolc munkanapon belül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Amennyiben méretcserére van szüksége, ezt jelezheti Ügyfélszolgálatunkon, ilyen esetekben a határidő rugalmasan változhat, megoldható az eredeti áru, csomagcserekor történő visszajuttatása is.

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket melyet a Superpole minden esetben kiszámlázza a vevő felé. Az áru vissza vételének alkalmával a vissza fizetendő összegből ez levonásra kerül. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a Futár cég a Superpole internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

Garancia, szavatosság

Az Superpole internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Üzemeltető cég: M.I.S. Plus s.r.o.

Cím: 945 01 Komarno, Druzstevná 8. Slovakia
webshop@superpole.hu

Adószám: SK2022223159


Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni. (Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme:  1038 Budapest, Pacsirtamező utca 38.
— A megrendelt termékek személyes átvétele itt megoldható, egyeztetés után!

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

 

Webshop

Outlet Mérettáblázat
SuperPole logó